Advert

Today's front pages

Allegations that mysterious Panama company Egrant is owned by the Prime Minister's wife dominate the front pages of today's local newspapers. 

The Times of Malta reports the Prime Minister's denial of the claims, and also publishes news that Marlene Farrugia's Partit Demokratiku and anti-immigrant group Moviment Patrijotti Maltin both managed to collect more in donations than Alternattiva Demokratika last year.

The Malta Independent also reports on the Egrant-related allegations, with BBC journalist Chris Packham's claims that a bird aviary full of protected birds had gone missing after he reported it to Gozitan police also making the front page.

L-Orizzont lead with Dr Muscat's angry denial of what he called "the biggest political lie in Malta's history", with the paper also highlighting the civil service's newly-signed collective agreement.

In-Nazzjon runs with a single headline on its front page, with the paper saying "Daphne Caruana Galizia reveals Egrant belongs to Muscat's wife". 

Advert

See our Comments Policy Comments are submitted under the express understanding and condition that the editor may, and is authorised to, disclose any/all of the above personal information to any person or entity requesting the information for the purposes of legal action on grounds that such person or entity is aggrieved by any comment so submitted. Please allow some time for your comment to be moderated.

Comments not loading? We recommend using Google Chrome or Mozilla Firefox with javascript turned on.
Comments powered by Disqus  
Advert
Advert